مدیر جهادکشاورزی آباده از آغاز پرداخت تسهیلات بانکی ۱۴۰۰ به متقاضیان کشت گلخانه‌ای خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امینی مدیر جهادکشاورزی آباده با اشاره به آغاز پرداخت تسهیلات بانکی بر اساس تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ به متقاضیان کشت گلخانه‌ای اظهار کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات برای نام نویسی باید به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری بخش کشاورزی سیتا به نشانی Cita.maj.ir مراجعه کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از بررسی و تایید درخواست در کمیته تخصصی استانی، متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده یادآور شد: نرخ سود این تسهیلات در مناطق کم برخوردار ۱۰ درصد و در مناطق برخوردار ۱۲ درصد تعیین شده است.

امینی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی این شهرستان، خشکسالی‌های چندین ساله و شرایط آب و هوایی، توسعه گلخانه‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و تولید محصولات کشاورزی فراهم کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده با بیان اینکه سطح زیر کشت اراضی گلخانه‌ای در شهرستان آباده افزایش می‌یابد، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌کنیم با اطلاع رسانی به متقاضیان، سرمایه گذاران و کشاورزان و نیز مهیا کردن شرایط لازم از جمله پیگیری برای جذب سرمایه گذار سطح زیر کشت گلخانه‌ها را در شهرستان افزایش دهیم.

شهرستان آباده ۱۳.۲ هکتار گلخانه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.