مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: از یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار زمین ملی در این استان یک میلیون و ۲۸۸ هزار هکتار صاحب سند کاداستر یا حدنگار شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در پنجمین جلسه رؤسای واحد‌های ثبتی تابعه استان بوشهر با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این سازمان، سنددار کردن اراضی ملی است، بیان کرد: مساحت اراضی ملی در استان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار است که با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، همه این اراضی در لایه کاداستر جانمایی شده است.

او با اشاره به اینکه یک میلیون و ۵۷۵ هزار هکتار از این میزان تثبیت شده است، افزود: یک میلیون و ۲۸۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان هم صاحب سند کاداستر شده و سندها به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تحویل شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تاکید بر سرعت گرفتن رسیدگی به پرونده‌های اجرا بر اساس بخشنامه اخیر، ساماندهی به‌روز پرونده‌ها و بایگانی‌های ادارات و دوایر اجرا، امحای پرونده‌های مختومه قدیمی مطابق مقررات و با هماهنگی اداره کل، شناسایی و به‌کارگیری نیرو‌های متخصص، با تجربه و کارآمد و همچنین تشویق نیرو‌های دلسوز و فعال را خواستار شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.