متقاضیان شرکت در اردوی آمادگی هیمالیانوردی، به باشگاه‌های کوهنوردی مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا ایزدی رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس گفت: بر اساس اعلام فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، تیم ملی هیمالیا نوردی برای صعود به یکی از قلل رشته کوه هیمالیا، به زودی تشکیل و اردو‌های آمادگی برگزار می‌شود.

او با بیان این که شرط سنی که پیش از این برای ثبت نام تعیین شده بود از شرایط ثبت نام حذف شده است، افزود: عضویت در باشگاه‌های کوه‌نوردی رسمی و دارا بودنِ مدرک آموزش مقدماتی برف و یخ، شرط ثبت‌نام و حضور در اردو‌های هیمالیانوردی است.

ایزدی گفت: اواخر آذر ماه نخستین مرحله از اردوی انتخابی توسط این هیئت در استان برگزار می‌شود و نفرات برتر برای شرکت در اردو‌های منطقه‌ای و نهایتاً کمپ هیمالیا نوردی، به فدراسیون کوه‌نوردی و صعود‌های ورزشی، معرفی خواهند شد.

او با بیان این که متقاضیان تا روز دوشنبه ۲۲ آذرماه امسال مهلت ثبت‌نام از طریق باشگاه‌های رسمی و مورد تایید این هیئت را دارند، افزود: شرکت کنندگان در اردوی هیمالیانوردی باید پوشاک و تجهیزات لازم صعود‌های زمستانی را همراه داشته باشند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس یکی از اهداف مهم این اردو را ارتقای سطح فنی، کیفی و کمی هیمالیانوردی در سطح استان بیان کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.