نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به استان گیلان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد صفری ملک‌میان، نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به استان گیلان برای نظارت میدانی و پیگیری موضوعات تقنینی خبر داد.

او اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات عدیده در شهرستان‌های گیلان، اعضای کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی به این استان سفر می‌کنند.

نماینده مجلس یازدهم به اهم دستور‌ها و محور‌های اعضای این کمیسیون در سفر به گیلان اشاره کرد و گفت: در این سفر پیرامون برخی از مشکلات شهرداری‌ها و شوراها، بحران‌های رخداده در استان و مشکلات شهرستان‌ها در بخش تقنینی و اجرایی بررسی و مشکلات و چالش‌های آن‌ها احصا و جهت رفع آن‌ها تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

صفری ابراز امیدواری کرد تا به دنبال سفر کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس به گیلان و بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، منابع مالی مکفی جذب و در حل مشکلات استان اقدام شود.

محمد صفری ملک‌میان، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس

از بین نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی؛ محمد صفری ملک میان (نماینده مردم رودسر و املش) نائب رئیس اول کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس و رسول فرخی میکال (نماینده شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل) دبیر اول این کمیسیون هستند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.