۶ آزمون از ابتدای سال تاکنون برای رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای البرز برگزار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رحمان شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل حمل و نقل جاده ای البرز به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان استان اشاره و گفت: رانندگانی که می‌خواهند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت کنند باید در زمان درخواست کارت هوشمند دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی را طی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل حمل و نقل جاده ای البرز با بیان این که این دوره‌های آموزشی شامل دوره‌های آموزش بدو خدمت باری، مسافری و حمل‌ونقل مواد خطرناک است و به صورت حضوری برای رانندگان برگزار می‌شود، افزود: البته در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

شجاعی با توضیح این که از ابتدای سال تاکنون ۶ آزمون برای رانندگان البرزی برگزار شده است، گفت: از مجموع ۴۳۷ نفرثبت‌نام کننده، ۳۹۸ نفر در حوزه حمل و نقل باری، ۲۸ نفر حمل و نقل مسافری و ۱۱ نفر نیز در آزمون بخش حمل مواد خطرناک شرکت کردند.

او افزود: از این تعداد شرکت‌کننده، ۱۹۸ نفر در بخش حمل و نقل باری و هشت نفر در بخش مسافری نمره قبولی را کسب کردند و متاسفانه در بخش حمل مواد خطرناک هیچ راننده‌ای نتوانست نمره قبولی را کسب کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل حمل و نقل جاده ای البرز به آموزش پرسنل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای  اشاره کرد و گفت: آموزش پرسنل براساس نیازسنجی، تصویب و ابلاغ دوره از سوی مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به استان‌ها ابلاغ می‌شود که براساس تقویم آموزشی امسال ۵۰ دوره عمومی و تخصصی برای پرسنل برگزار خواهد شد.

شجاعی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برگزاری کلاس‌ها تا پایان سال ادامه دارد و به منظور حفظ سلامت پرسنل اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.