بیمه شدن رانندگان تاکسی از مطالبات جدی این قشر ۱۳ هزار نفره کرج محسوب می‌شود اما هنوز محقق نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بیمه شدن رانندگان تاکسی از خواسته های شاید برحق این بخش از جامعه محسوب می شود که علاوه بر مطالبه جمعیت سیزده هزار نفری این قشر در کرج، از دغدغه های همیشگی همه این افراد در سراسر کشور بوده است.

عطایی نیا، معاون سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در این باره به خبرنگار ما گفت: بارها با اتحادیه رانندگان تاکسی کشور و سازمان بیمه تامین اجتماعی نامه نگاری کرده ایم زیرا این موضوع واقعا دغدغه ما و تاکسی داران است.

او افزود: پیگیر هستیم که به نتیجه برسیم و مقرر شد جلساتی در این باره در سطح کشور برگزار شود زیرا یک مطالبه ملی است.

عطایی نیا گفت: برنامه ریزی برای خط اتوبوسی رجایی شهر-تهران انجام شد از آن جا که اتوبوس هایی که در این خط فعالیت دارند خصوصی هستند، ساعت بندی فعالیت آنان تغییر خواهد کرد.

او افزود: دو دستگاه اتوبوس در شهرک زراعی فعال شده است، این شهرک درحوزه شهرداری مشکین دشت قرار دارد و ما درخصوص فعالیت اتوبوس ها در این نقطه با شهرداری یادشده قراردادی منعقد کرده ایم.

معاون سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در واکنش به انتقاد شهروندان از وضعیت سرویس های بهداشتی ترمینال شهید کلانتری، گفت: این سرویس ها  امسال راه اندازی شده است و مشکلی از نظر ارائه خدمات در این محل نداریم.

او افزود: براساس مصوبه شورای پنجم شهر کرج قرار بود عوارض تاکسی داران طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای البرز، بخشیده شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.