مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به افزایش دما و شرایط دشوار تامین انرژی در کشور اعلام کرد: بیشتر اصناف این استان با تنفس ۶ ساعته روزانه به کمک صنعت برق کشور آمده اند.

مسعود خواجه وند امروز شاهد همکاری خوب اصناف البرز با شرکت توزیع برق هستیم که جای تشکر و قدردانی دارد طبق توافق با اتاق‌های اصناف و بازرگانی استان البرز، واحد‌های صنفی استان بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۸ که اوج مصرف برق است به استراحت خواهند می‌پردازند بر این اساس واحد‌های صنفی استان نیز شب هنگام نیز می‌توانند یک ساعت بیشتر فعالیت کنند.

خواجه وند گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی البرز نیز در هفته یک روز تا یک و نیم روز تعطیل خواهند بود تا بتوان از سد گرما بدون اختلال در تامین برق مورد نیاز مردم گذر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مراکز تولیدی و صنفی تاکنون مدیریت بار انرژی در این استان به خوبی پیش رفته است سیستم‌های سرمایشی البرز در چهار ماه گرم سال بیش از ۳۰ هزار مگاوات برق مصرف می‌کنند که بار سنگینی برای شبکه‌های توزیع برق است پرمصرف‌های بخش خانگی البرز در صورت بی توجهی به اخطار‌ها با قطعی برق مواجه خواهند.

برچسب ها: قطعی برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.