داغ سنگین ضدانقلاب از کشاورزان و مردم اصفهان

ضدانقلاب که از روزهای گذشته تلاش می‌کرد با چهره تزویر و نیرنگ و صدور اطلاعیه‌هایی جعلی افکار عمومی را به بهانه نماز باران فریب دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛جمعه دو هفته پیش مردم و کشاورزان اصفهان در کنار هم نجیبانه مطالبات خود در خصوص آب زاینده رود را مطرح کردند و در پی آن دستوراتی هم از جانب معاون اول رئیس جمهور برای بررسی و حل مشل آب در استان‌های درگیر صادر شد.

پس از آن کشاورزان و مسوولان استانی توافق کردند کمیته استانی متشکل از نمایندگان کشاورزان و مسؤولان استانی مطالبات کشاورزان را دنبال کند و گزارش آن را در فواصل زمانی معین به اطلاع مردم و کشاورزان برساند و کشاورزان نیز عنوان کردند به اعتراض خود در بستر خشک زاینده‌رود پایان می‌دهند.

یک‌روز‌پس از این توافق دشمنان که تاب تحمل اعتراض آرام کشاورزان را نداشتند و روزهای قبل از آن تلاش کرده بودند مسیر مطالبه کشاورزان را به حاشیه برده و به فضای ناامنی دامن بزنند و اعتراض را به آشوب و اغتشاش بکشند، تلاش کردند جمعه هفته گذشته با روش‌های نخ‌نما شده همیشگی با آتش‌ زدن خودروهای عمومی، تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم فضای شهر اصفهان را به ناامنی بکشانند اما طراحی آن‌ها در ایجاد اغتشاش و سراسری کردن آن نقش برآب شد.

این هفته نیز با تزویر و نیرنگ و صدور اطلاعیه‌هایی جعلی تلاش کردند با فریب افکار عمومی به بهانه نماز باران پروژه ناکام هفته گذشته خود را دنبال کنند و امنیت و آرامش مردم را بر هم بزنند اما پاسخ محکم و قاطع کشاورزان و مردم اصفهان این بار هم ضدانقلاب و دشمنان ناکام گذاشت.

روز گذشته در پی فراخوان ضدانقلاب، صنف کشاورزان استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد هیچ‌گونه تجمعی را نخواهد داشت و مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری خواهد کرد.

برسی های میدانی خبرنگاران از اصفهان نشان می‌دهد با همراهی مردم و کشاورزان، امروز مثل روزهای گذشته اصفهانی‌ها روز بسیار آرامی را سپری کردند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: توطئه ، اصفهان ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین مالمیر
۰۸:۰۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
سلام دم شما گرم که همیشه این قدر دقیق و درست و سریع اطلاع رسانی میکنید .. یک پیشنهاد دارم اگه میشه با سیستم های که خودتان بهتر و بیشتر از هر شخص و ارگانی دارید چند تا از این عکس ها و فیلمها فتوشاپی که توسط ضد انقلاب در فضای مجازی از برخورد با کشاورزان پخش شده را جهت زدن مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب به صورت درست نمایش بدهید تا مردم بفهمند تمام این عکسها و فیلمها فتوشاپ است ممنون خیلی هم باحالیت
آخرین اخبار