رسانه‌های محلی عراق از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان پارلمان اقلیم کردستان در اربیل خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، منابع محلی در اقلیم کردستان عراق اعلام کردند ساختمان پارلمان این اقلیم در استان اربیل امروز (چهارشنبه) دچار آتش‌سوزی شده ، اما تاکنون خسارت جانی نداشته، اما به ساختمان ضرر‌های زیادی وارد کرده است.

بر اساس گزارش خبرنگاران مستقر در محل حادثه آتش‌سوزی در آشپزخانه ساختمان پارلمان شروع شده و آتش‌نشانان به سرعت خود را برای اطفای حریق رسانده‌اند.

«محمود خشوناو»، معاون رئیس پارلمان اقلیم کردستان در خصوص آغاز این آتش‌سوزی گفت: حریق به دلیل اتصال برق شروع شده است و به دلیل آن نمایندگان از ساختمان خارج شدند و نیرو‌های آتش‌سوزی و دفاع مدنی خود را به سرعت به محل حریق  رساندند.

روز گذشته نیز یک آتش‌سوزی بزرگ در بازار «شورجه» بغداد به وقوع پیوست و بر اساس گزارش منابع عراقی خسارت مالی زیادی را برجای گذاشته است.

عراق طی ماه‌های گذشته با سلسله‌ای از آتش‌سوزی‌های شبیه به هم روبرو بوده است که برخی از مقامات این کشور آن‌ها را عمدی می‌دانستند و گروه‌های مقاومت عراقی نیز افشا کردند عناصر وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در این آتش‌سوزی‌ها نقش دارند و از آن‌ها برای انجام خراب‌کاری و هرج‌مرج در عراق خط می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار