مهم‌ترین حوادث هفتم آذرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه هفتم آذرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اراذل و اوباش در اقلید دستگیر شد

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش معروف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: در پی اعلام امت حزب‌الله مبنی بر اینکه فردی اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های اقلید با سلاح سرد برای مردم ایجاد مزاحمت و همچنین در خرید و فروش مواد مخدر و سرقت نیز فعالیت دارد که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی سریعا پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی فرد مورد نظر که با یک خودرو در حال تردد بود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهم ۱۱ عدد انواع سلاح سرد شامل چاقو، ساطور، باطوم فنری پلیس، حدود ۴ گرم مواد مخدر و یک عدد تفنگ بادی خفیف ۵/۵ فاقد مجوز کشف شد، به شهروندان توصیه کرد در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقن اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کوه‌چنار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

پرونده سارق دوچرخه با ۲۳ فقره سرقت بسته شد

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۲۳ فقره سرقت دوچرخه خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۳ گلدشت شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: در این خصوص ۳ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخران ۱۱ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۳۸ راس گوسفند قاچاق به مرز نرسید

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی در یک عملیات ضربتی ۱۳۸ راس گوسفند قاچاق کشف و ۳ نفر نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی در محور فیروزآباد- عسلویه در یک عملیات ضربتی به ۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل احشام مشکوک و آن‌ها را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۳۸ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل از اداره دامپزشکی که رانندگان قصد انتقال به استان‌‎های مرزی و خروج از کشور داشتند کشف شد.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برآورده شده است، تصریح کرد: رانندگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری ۱۱ معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی بیان کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده، با توان انتظامی و عملیاتی ماموران با قدرت و جدیت در این شهرستان اجرا شد.

او ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند ضمن جمع‌آوری و دستگیری ۱۱ معتاد متجاهر و توزیع کننده، ۵ کیلو انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات تصریح کرد: دستگیری ۳ سارق و کشف ۵ فقره انواع سرقت و همچنین توقیف ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ مزارعی ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس، گفت: پلیس با اقتدار تمام با هرگونه آسیب اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه‌ای سالم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کشف هلی شات غیر مجاز در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان از کشف هلی شات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی استهبان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی با استفاده از هلی‌شات در یکی از محلات این شهرستان در حال تصویربرداری می‌باشد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند یک دستگاه هلی‌شات که در حال تصویربرداری بود را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استهبان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش هلی‌شات کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: مالک برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق شلتوک در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل شلتوک مسروقه و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت شلتوک در بخش "درودزن" شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی درودزن به محل وقوع سرقت عزیمت و با گشت زنی هدفمند و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک دستگاه وانت نیسان که راننده به همراه دوستانش اقدام به سرقت شلتوک کرده بودند را شناسایی و آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن شلتوک، ۱۸۰ متر کابل برق و یک عدد باطری تراکتور مسروقه کشف شد، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه شلتوک‌های مکشوفه تحویل شاکی شد، عنوان داشت: تلاش برای دستگیری دیگر همدستان سارق با جدیت ادامه دارد.

توقیف اتوبوس و کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۴ دستگاه لوازم برقی خانگی از نوع جارو برقی، ماشین لباسشویی، اتو، چرخ گوشت و...، ۴۰ جفت کفش، ۸۵ سوب البسه، ۲ هزار عدد انواع لوازم التحریر، ۱۲۰ بسته تیغه حکاکی، ۴۸ جفت دمپایی و ۳ عدد چمدان مسافرتی خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه قاچاق کالا باعث تخریب سرمایه‌های ملی می‌شود، از شهروندان خواست در صورت برخورد با احتکار و قاچاق مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سوخت‌های قاچاق با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه اتوبوس حامل مسافر مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این اتوبوس‌ها ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع که در داخل جعبه‌های خودرو جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تلاش برای مبارزه با قاچاقچیان کالا در دستور کار ماموران این فرماندهی است و با آنان به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

کشف موتورسیکلت ۵ میلیاردی قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه "پاسخن" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل مسکونی خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف یک هزار و ۲۰۰ عدد لنت موتورسیکلت و ۴۴ اسپری خوراکی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی کوار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۲۰۰ عدد لنت موتورسیکلت و ۴۴ اسپری خوراکی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 کشف ۵۹ فقره انواع سرقت در کوار

فرمانده انتظامی کوار در تشریح عملکرد پلیس در آبان ماه، از کشف ۵۹ فقره انواع سرقت و کشف ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی اظهار داشت: پلیس شهرستان کوار در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری و مشارکت مردمی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: کارکنان پلیس در آبان ماه  امسال موفق شدند ۱۵ سارق دستگیر و ۵۹ فقره سرقت اعم از کابل و سیم برق، موتورسیکلت، خودرو و قطعات از آنان کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار گفت: در این راستا یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، یک هزار و ۶۹۳ ثوب البسه، یک هزار و ۸۰۰ قوطی نوشیدنی، ۷۲۰ کیلو گرم گردو، ۶۰۰ کیلو زنجبیل، ۱۰ دستگاه لپ تاپ، ۹۰ قوطی داروی بدنسازی، ۸ دستگاه لوازم خانگی کشف و ۹ قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی با بیان اینکه در این طرح‌ها ۱۶۵ دستگاه وسایط نقلیه متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان است.

خواستگار سابق قصد انتقام از دختر کازرونی داشت

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری فردی که قصد انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی دختر ۱۷ ساله داشت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: دختری ۱۷ ساله به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد فردی پیج اینستاگرام وی را هک و تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی‌اش کرده است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری روش‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند در کمتر از یک هفته متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را احضار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: متهم ۲۰ ساله که خواستگار سابق شاکی بود در مواجهه با مستندات و ادله‌های دیجیتال پلیس لب به اعتراف گشود و به تهدید دختر ۱۷ ساله در فضای مجازی به خاطر مسائل عاشقانه و احساسی اعتراف کرد.

سرهنگ زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: ضمن بالا بردن سطح سواد اینترنتی خود از ارسال تصاویر خصوصی و شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری و با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای از دسترسی غیرمجاز دیگران به حساب کاربری جلوگیری به عمل آورید.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش فوریت‌های پلیسی) و یا شماره تلفن ۰۷۱۴۲۲۲۲۵۴۴ اطلاع رسانی کنند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: پیشگیری از جرائم، برخورد با موتورسواران متخلف و جلب رضایت عمومی مردم، از اهداف پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس جهرم قرار گرفته است.

او افزود: ماموران انتظامی پاسگاه "چاتیز" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که در خیابان در حال تردد بود مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راکب برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

موتورسیکلت سواران عامل ۷۸ درصد تصادفات درون شهریِ فسا

فرمانده انتظامی فسا با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان خودرو‌ها و راکبین موتورسیکلت‌ها، گفت: در سال جاری موتورسیکلت سواران در ۷۸ درصد تصادفات درون شهری دخیل بوده اند.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: موتور‌سیکلت از جمله وسایط نقلیه‌ای است که به دلیل امکان مانور بالا، قرار داشتن در دسترس عموم و سایر دلایل مشابه، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، اما به علت ساختار شکنی آن، ایمنی لازم را در برخورد‌های فیزیکی ندارد و استفاده از آن مستلزم آموزش کافی، رعایت قوانین و توجه به نکات ایمنی است.

او با تاکید بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و ترک نشین موتورسیکلت ها، افزود: متاسفانه برخی افراد کم تجربه نه تنها قوانین را رعایت نمی‌کنند بلکه با اقداماتی مانند عبور از پیاده رو، انجام حرکات نمایشی و حرکت روی یک چرخ و تولید صدای ناهنجار و آزار دهنده، مزاحمت برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون در ۷۸ درصد از تصادفات فوتی و جرحی درون شهری موتورسیکلت دخیل بوده است که رعایت قوانین عبور و مرور توسط رانندگان خودرو‌ها و راکبین موتورسیکلت همواره مورد تاکید است.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد: پلیس در جهت ایجاد نظم و امنیت با اجرای طرح‌های شدآمدی و پایش معابر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد؛ اما لازم است ضمن رعایت دقیق مقررات عبور و مرور، به فرزندان خود نیز بیاموزیم استفاده از وسایط نقلیه در گرو کسب مهارت، اخذ مدارک مربوطه و عمل به قوانین و مقررات است.

سارق اماکن دولتی در جهرم دستگیر شد

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری یک سارق اماکن دولتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی بیان کرد: در پی وقوع سرقت از یکی از اماکن دولتی در شهرستان جهرم، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی جهرم با به دست آوردن سرنخ‌های به جامانده در صحنه سرقت موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی جهرم تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق اموالی از قبیل ۳ دستگاه کیس، ۵ دستگاه مانیتور، سیستم صوتی آمپلی فایر، لپ‌تاپ، اسکنر، هارد اکسترنال و میکروفن بی ‏سیم، ۸ عدد فلش موری، ۱۰۰ برگ گواهینامه جعلی ‏دانشگاه و ... کشف شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن دولتی اعتراف کرد، از شهروندان خواست با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدار‌های پلیس، دست سارقان را از اهداف شوم خود کوتاه کنند.

شکارچی متخلف و غیرمجاز دردام پلیس آباده

فرمانده انتظامی آباده از شناسایی و دستگیری شکارچی غیرمجاز و متخلف توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: ماموران انتظامی آباده با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی اقدام به شکار غیرقانونی حیوانات وحشی می‌کند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به منزل فرد شکارچی اعزام و ضمن دستگیری وی موفق شدند سر یک راس قوچ وحشی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه و مستندات موجود به شکار غیرقانونی حیوانات وحشی اقرار کرد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جمع آوری ۶۴ معتاد متجاهر در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از جمع‌آوری ۶۴ معتاد متجاهر طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان از پلیس و به منظور ایجاد خوشایند سازی فضا‌های عمومی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح حوزه طی یک هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

او ادامه داد: در اجرای این طرح‌ها ۶۴ معتاد متجاهر و پرخطر از پارک‌ها و مناطق آلوده جمع‌آوری و با هماهنگی مرجع قضائی تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با تشکر از همکاری شهروندان در ارائه گزارشات به موقع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خاطر نشان کرد: همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم با پلیس باعث ارتقاء نظم اجتماعی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار