طوفان «آرون» انگلیس تاکنون جان سه نفر را گرفته و باعث قطعی گسترده برق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بر اثر طوفان آرون سومین نفر در انگلیس جان خود را از دست داد. این مرد ۳۵ ساله در «آبردین شایر» بر اثر سقوط درخت جان خود را از دشت داد. روز گذشته نیز یک مدیر مدرسه بر اثر سقوط یک درخت روی خودرویش، جانش را از دست داد.

طوفان آرون انگلیس باعث قطعی گسترده برق در سراسر این کشور شده است. به گفته شرکت برق «نورترن پاورگرید» ۲۴۰ هزار نفر از ساکنان شمال شرق انگلیس و یورکشایر بدون برق مانده اند. روز گذشته هم گزارش شد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در اسکاتلند بدون برق مانده اند.

طوفان باعث اختلال در حمل و نقل نیز شده است. پلیس اسکاتلند اعلام کرد که چندین جاده روز شنبه به دلیل ریزش بسته شده و قطار‌های شمال نیوکاسل نیز متوقف شده است. هم اکنون، حدود ۱۲۰ کامیون در بزرگراه M62 در شمال انگلیس گیر کرده اند.

اداره هواشناسی در اسکاتلند و شمال شرق انگلیس هشدار قرمز محیط زیستی اعلام کرده است. گفته می‌شود سرعت طوفان ممکن است به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد. از همه ساکنان خواسته شده است که در خانه بمانند و فقط در صورت لزوم سفر کنند. این سازمان همچنین از مردم خواسته است از سواحل دور بمانند.

پیش‌بینی می‌شود این طوفان به سایر نقاط اروپا نیز سرایت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار