نورموسوی گفت:طرح رایگان بهینه‌سازی موتورخانه ها از مهر ۹۹ در کشور اجرایی شده و تاکنون ۱۳ هزار متقاضی درسامانه آن ثبت نام کرده اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، نورموسوی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز  در خصوص اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه‌ها تصریح کرد: این طرح با هدف مدیریت مصرف انرژی از مهر ۹۹ در سراسر کشور اجرایی شده است و قرار است در جاهایی از موتورخانه های منازل که اتلاف انرژی دارد ، مشکل را رفع کنیم.

او در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر تصریح کرد: مشکلاتی که در طرح اصلاح موتورخانه ها به صورت رایگان رفع می شود از جمله تنظیم نبودن مشعل های موتورخانه ها، اتلاف انرژی در مسیر آب رساندن از منبع به رادیاتور و رسوب منبع هستند که عایق بندی و رسوب گیری انجام می شود.

این مقام مسئول در خصوص استقبال مردم از این طرح گفت: از مهر ۹۹ تا کنون ۱۳ هزار و ۱۸۵ مورد ثبت نام در سامانه داشتیم که تقاضای اجرای طرح را داشته اند و ۶۲۱ مجری هم آماده خدمت رسانی هستند.

او ادامه داد: موافقت نامه هایی بین متقاضیان و مجریان طرح امضا شده و حدود ۱۰ هزار کار هم اجرا شده است.

نورموسوی بیان کرد: طرح  اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها هیچ هزینه ای  برای مشترک ندارد و فقط  در صورت نیاز به تعمیرات بیشتر  باید هزینه آن پرداخت شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار