به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در راستای حفظ و انسجام و آمادگی جسمانی و ارتقای سطح روحیه نشاط و شادابی همایش پیاده روی بسیجیان زرند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در راستای حفظ و انسجام و آمادگی جسمانی و ارتقای سطح روحیه نشاط و شادابی همایش پیاده روی بزرگ بسیجیان شهرستان زرند از محل سالن ورزشی ۹ دی تا گلزار شهدا این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم جمعی از مسئولان اجرایی، قضایی، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حضور داشتند و شرکت کنندگان مسافت ۵ کیلومتری تا گلزار شهدا این شهرستان طی کردند.

سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این همایش افزایش شور و نشاط در بین بسیجیان و خانواده آن‌ها و ارتقای سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از ورزش همگانی، از برنامه‌های مصوب سازمان بسیج ورزشکاران بوده و بی‌شک اینگونه برنامه‌ها در افزایش اعتماد‌به‌نفس و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی تاثیر بسیار زیادی دارد.

او افزود: اجرای همایش اقتدار بسیجیان، پویش نذر خون و اهدای خون توسط بسیجیان، برگزاری اردو‌های جهادی و اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عرضه محصول و تولید‌های خانگی، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم حاشیه شهر‌ها و روستاها، برگزاری میز خدمت در طول هفته بسیج، رزمایش گروه‌های مؤمنانه و همایش پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ادر این شهرستان عنوان کرد.

در پایان این مراسم فرماندار، فرمانده بسیج سپاه زرند، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، جمعی ازمسئولین شهرستان، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان با حضور بر سر مزار شهداء این شهرستان با آرمان‌های والای شهداء گران قدر تجدید پیمان کردند.

عباس ایرانمنش پیشکسوت دوران دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ادامه راه آنان تاکید کرد و گفت: شهدا زنده حقیقی، اسطوره شاخص و نمادی برای همه مسلمانان و چراغ راه خدمت مسئولان هستند.

او افزود: شهدا نقش موثری در اعتلای ارزش‌های دینی و اعتقادی داشتند و ما در هر حال وظیفه داریم پاسدار خون شهداباشیم و زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا وتجدید بیعت با آن‌ها وظیفه همه است.

او اشاره کرد: امروز بسیجیان با اخلاص و پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسیج و این که بسیجی هستیم افتخار می‌کنیم.

این مراسم با اجرای چند برنانه تنوع فرهنگی و معندی همراه بود و در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برپاشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار