همزمان با هفته بسیج اولین آموزشگاه آزاد قرآنی استان کرمان در شهرستان کوهبنان وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هفته بسیج و به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اولین آموزشگاه قرآنی آزاد وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نام سبحان با همکاری بیت الزهرا کوهبنان  افتتاح شد.

این آموزشگاه در جهت تعلیم و تربیت و آموزش اقشار مختلف اعم از نونهالان تا جوانان و مشتاقان فراگیری روخوانی، روان خوانی، تجوید قرآن کریم فعالیت دارد و با اعطا گواهینامه بین المللی از سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور به تربیت نیروی مربی قرآنی می‌پردازد.

معین باقری مسئول مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان کوهبنان گفت: امروز بیش از ۵ آموزشگاه در شهر کوهبنان و بخش ظغرالجرد فعال است و با تصویب طرح سهولت اعطای مجوز آموزشگاه‌ها به وسیله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵ آموزشگاه دیگر در این ماه به مجموعه آموزشگاه‌های شهرستان اضافه خواهد شد.

عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند وکوهبنان نیز با تشکر ازخانواده محترم مرحومه یحیی پور و شکوهیان که خانه خود را وقف این امر کردند تا در آن آموزش مهارتی و قرآنی انجام شود،گفت: این نمونه کار‌ها از باقیات وصالحاتی است که برای همیشه برجای خواهد ماند.

او افزود: جوانان و نوجوانان مستعد و نخبه بسیاری در شهرستان‌های زرند و کوهبنان هستند که بایستی زمینه برای شناسایی و شکوفایی استعداد‌های آنان رقم بخورد.

او افزود: کوهبنان سابقه طولانی در مباحث مذهبی و فرهنگی دارد که پرورش علما، عرفا، مشاهیر، ادیبان، فرهیختگان، سرداران سرافراز، قاریان و حافظان قران کریم خود گویای سابقه طولانی این خطه دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: هفته بسیج ، استعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار