مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: طبق تصمیم کشوری وزارت ارشاد، ردیف یارانه ای به موسسات فرهنگی ومذهبی اختصاص می یابد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جلسه برنامه ریزی جدول ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۰ ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: با توجه به تصمیمات پنجمین نشست کمیته قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور اعتبارات موضوع ردیف‌های متمرکز یارانه‌ای تحت عنوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک به سایر نهاد‌های دینی و فرهنگی این مهم لحاظ شد.

او افزود: موسساتی می‌توانند از این طرح استفاده کنند که گزارش حسابرسی، گزارش مالی و عملیاتی آخرین سالی که از حمایت‌های دولت برخوردار شده اند ارائه کنند.

اسحاقی تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده باید توسط اشخاص حقوقی غیردولتی متقاضی با رویکرد رفع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان بررسی و تصمیم گیری شود.

اسحاقی هدف از اجرای این طرح را کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه دانست و گفت: بررسی طرح‌های ارائه شده با کمک موسسه با هدف رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از طریق فعالیت‌های فرهنگی هنری، از اهداف مهم این طرح است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه باید از این فرصت پیش آمده برای کاهش آسیب‌های منطقه نهایت بهره را برد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مهم یک طرح ملی است می‌طلبد موسسات طرح‌های کارشناسی شده ارائه کنند تا به کاهش آسیب‌های موجود در منطقه کمک شود.

اسحاقی گفت: مهلت ارائه طرح‌های موسسات واجدشرایط تا ۲۰ آذر ۱۴۰۰ است.

جلسه برنامه ریزی جدول ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۰ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین و مدیران موسسات فرهنگی و هنری و قرآنی جنوب کرمان برگزارشد.

در پایان این نشست مدیران موسسات به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد این طرح پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار