زارعی کوشا گفت: بر مبنای بینش و تفکرات بلند امام خمینی(ره)، بسیج متعلق به قشر و جغرافیای خاصی نیست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان سنندج و رزمایش اقتدار بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای خطه کردستان گفت: امام خمینی (ره) هنگام پایه گذاری شجره طیبه بسیج از آن به عنوان بسیج مستضعفین نام بردند و آن را به یک قشر یا جغرافیای خاص محدود نکردند.

او افزود: بر اساس این تفکر تمام کسانی که در راه عدالت، آزادی و توحید قرار دارند و یا هر مستضعفی که مورد ظلم قرار گیرد مورد خطاب و در دایره این نگرش قرار دارد.

زارعی کوشا اظهار کرد: بسیج چتر سایه گستر بر روی انسان‌های آزاده عالم است و نگاه ما به بسیج باید متناسب با دیدگاه حضرت امام (ره) باشد.

استاندار کردستان به ترسیم گام دوم انقلاب از جانب رهبر معظم انقلاب نیر اشاره کرد و گفت: باید نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت خود را بیشتر تقویت کنیم و با توان بیشتر به سوی آینده قدم برداریم.

زارعی کوشا در ادامه کردستان را در یک نقطه عزیمت و شروع نام برد و افزود: با بصیرت مردم و برکت خون شهدایی نظیر سردار سلیمانی هم اکنون جریان انقلابی بر سه قوه کشور حاکم شده و می‌توانیم در جهت پیشرفت همه جانبه موثرتر عمل نماییم.

او اظهار داشت: با اتکا به جوانان نخبه، خوش فکر، مومن و بسیجی کردستان می‌توانیم گام‌های بسیار بلندی برای توسعه کردستان و بهبود شاخص‌ها برداریم.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بسیج ، استانداری ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.