حسینی گفت: حرکت انقلابی به معنی تفکر و عمل جهادی و‌ مبارزه با فساد در جامعه است که مدیران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان کردستان در دانشگاه امام حسین( ع) سنندج، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت:هفته بسیج ظرفیت و فرصتی است تا افراد موضوعات مختلف مرتبط با این هفته را تجلیل نمایند چرا که بسیج امکان و ظرفیتی است که بدون منت و بدون هزینه و بدون حقوق در عرصه های مختلف حلال مشکلات مردم است.

حسینی با بیان اینکه باید در هفته بسیج بیشتر از بسیجیان تجلیل شود، افزود: بسیجیان بدون هیچ پاداش و هزینه‌ای در عرصه‌های مختلف در حال خدمات‌رسانی هستند.

او  با تاکید بر اینکه بسیج عامل تقویت و وحدت در جامعه و خار چشم دشمن است، بیان کرد: ما در مقابل دشمنی قرار داریم که از نظر امکانات و‌ تجهیزات با آنها قابل قیاس نیستیم اما با این وجود در تمام عرصه‌ها همیشه پیروز بوده‌ایم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: تفکر بسیجی نیرو محرکه انقلاب اسلامی و ترسیم‌کننده آینده‌ای نویدبخش برای کشور است.

حسینی با عنوان اینکه بسیج یعنی حضور بهترین‌ها و با نشاط‌ترین‌ها در عرصه‌های مختلف، افزود: فرهنگ یک پایه و اساس در جامعه محسوب می‌شود که اگر این زیربنا به خوبی طراحی شود فرهنگ نیز در جامعه رشد می‌کند.

او خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب و‌ در دفاع مقدس یک فرهنگ انقلابی شکل گرفت و دانشجویان همیشه در مکتب استاد تربیت می‌شوند که این نشان از نقش آموزش فرهنگ انقلابی در دانشگاه‌ها دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه اساتید به محض اینکه پا به سن می‌گذارند محافظه‌کار می‌شوند افزود: امید است تا از ظرفیت دانشجویان و اساتید به نحو مطلوب‌تری در صحنه عمل استفاده شود.

حسینی با بیان این که بسیج ایجاد کننده امنیت پایدار مردمی است، افزود: بسیج عامل قدرت است و د رمقابله بادشمن همیشه پیروز میدان بوده است و با اراده قوی از حق خود دفاع می کند.

اوبا اشاره به این که دانشجویان مدیران آینده این مرزو بوم هستند بیان کرد: مدیران انقلابی مدیرانی با فکر و روحیه جهادی هستند که با فساد مبارزه کرده و به فکر مردم باشند.

سردار حسینی افزود:هنگامی که یک فرهنگ در جامعه آسیب می بیند باید از افراد جوان و انقلابی استفاده شود تا بخشی ازمشکلات حل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.