فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۲۸۰ برنامه مختلف و متنوع در سطح این شهرستان با حضور پرشور مردم متدین و انقلابی اجرا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار منصور ولی ئی فرمانده سپاه شهرستان مریوان اظهار داشت: بیش از ۲۸۰ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود که ۳۷ مورد آن برنامه شاخص شهرستانی است و ۲۴۵ برنامه نیز در سطح پایگاه‌های بسیج، اقشار و محلات پیش بینی شده است.

ولی ئی افزود: امسال برنامه‌های هفته مبارک بسیج با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» در سطح روستا‌ها و در سطح محلات به صورت پایگاهی و اقشار در حوزه‌های بسیج تا روز جمعه پنجم آذرماه اجرا و ادامه خواهد داشت.

او یادآور شد: رزمایش اقتدار بسیجیان، دیدار با ائمه جمعه در سراسر شهرستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، تجلیل ازخانواده‌های معظم شهداء وایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، راهپیمایی خانوادگی، یادواره شهداء، نواختن زنگ بسیج در مدارس از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مریوان است.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان اضافه کرد: برپایی میز خدمت در مناطق محروم، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم وکم برخوردار و ویزیت رایگان در درمانگاه شهید چراغی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مریوان است.

 ولی ئی تاکید کرد: اجرای برنامه‌های هفته بسیج با محوریت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه و با حضور حداکثری خود مردم برگزار می‌شود.

او بسیج را نماد خدمت رسانی بی منت به مردم دانست و گفت: بسیج یک شبکه منسجم و متحد در سرتاسر جهان هستی است که الگویی برای تمامی ملت‌های آزاده جهان شده است.

۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده‌است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
امين احمديان
۲۳:۳۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
ميتوانيم تا امشب در راهپيمايي جوائزاهدائي فردا شركت كنيم