در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۵۹۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۲ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (یکم آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۳۶۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۵۹۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۲ هزار واحدی قرار گرفت.  شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۵۴۶ واحدی بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۸۷۲ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و تاپیکو بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه گذاشته اند.

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۹ هزار و ۴۶۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۳۹۹ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۵۳۰ واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۸۵۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۵۴ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۷۲ واحد قرار گرفت.

سه نماد زاگرس، آریا و ذوب بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس در این دقایق بازار گذاشته اند. نماد توسن، فجهان و مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس هستند.

هم اکنون در میان ۶۷۷ نماد، ۸۴ نماد در صف خرید و ۵۴ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۸۷۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۳۶۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳۸۷ واحد بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۱۴۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، تاپیکو و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۹ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۷ واحد قرار گرفت. سه نماد کگهر، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۱۹۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۱۲۷ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۶۱۲ واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۹۳۸ واحد قرار گرفت. سه نماد فارس، شستا و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۶۹ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۸۷ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، زاگرس و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند. در شرایط فعلی ۶۴ نماد در صف فروش و ۸۵ نماد در صف خرید قرار دارد.

همچنین بیشترین حجم معاملات در نماد‌های وبملت، خبهمن و وتجارت صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار