منابع آگاه اعلام کردند که نیرو‌های آمریکایی عناصر تروریستی داعش را از اردوگاه الهول در سوریه آزاد و به مکان‌های مجهول منتقل می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، برخی منابع آگاه در استان الانبار عراق اعلام کردند که نیرو‌های آمریکایی بر اساس طرحی نامشخص فرماندهان گروهک تروریستی داعش را از اردوگاه الهول در سوریه آزاد و آن‌ها را به مکان‌های مجهول منتقل می‌کنند.

خبرگزاری المعلومه نوشت این منابع اعلام کرده‌اند که انتقال عناصر تروریست داعش با نظارت مستقیم آمریکا انجام گرفته است و همچنین افراد آزاد شده کسانی هستند که تحت تعقیب نیرو‌های امنیتی به دلیل انجام عملیات‌های تروریستی و جنایی هستند.


بیشتر بخوانید:


طی ماه‌های اخیر نیرو‌های اشغالگر آمریکایی با انتقال تروریست‌های داعشی از اردوگاه‌ها به مناطق مختلف قصد دارند با خروج از عراق شرایط را برای به هم ریختن اوضاع امنیتی مهیا سازند.

اردوگاه الهول یکی از بزرگترین اردوگاه‌های پناهجویان است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده بیش از ۶۰ هزار نفر در آن زندگی می‌کنند که از ملیت‌های سوری و عراقی و برخی از کشور‌های عربی و اروپایی هستند. جمعیت زیادی از آن‌ها را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

تلویزیون العربیه نیز روز جمعه اعلام کرد که آمریکا مدعی شده در حال تلاش برای حفظ نیرو‌های خود در عراق و سوریه به بهانه کمک به مبارزه با گروه تروریستی داعش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار