با بارش باران شدید و آب گرفتگی محلات عده ای از ساکنان محلی در هند طی اقدامی عجیب در خیابان شنا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که طی ۱۰ روز گذشته بارش باران سیل آسا و جاری شدن سیل موجب وقوع اتفاقات تراژدیک در برخی از نقاط ایالت تامیل نادو هند شد به تازگی انتشار تصاویری کاملا متفاوت از یکی از شهر‌های این ایالت در فضای مجازی خبرساز شده است. تصاویری که از شهر سیل زده کانیاکوماری تهیه شده است عده‌ای از افراد محلی را در حال شنا کردن در خیابان‌های سیل زده این شهر نشان می‌دهد.

در این تصاویر که صحنه‌هایی از یک پارک آبی را به ذهن بیننده متبادر می‌کند تعدادی از افراد محلی که به نظر نوجوان به می‌رسند در حال شنا، شیرجه زدن و تفریح در خیابان سیل زده دیده می‌شوند. در یکی دیگر از صحنه‌ها عده‌ای از افراد در حال بازی والیبال در داخل آب کم عمق هستند. در صحنه‌ای دیگر از این تصاویر افراد محلی در حال ماهیگیری در داخل خیابان هستند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو‌ها طی چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و برخی از کاربران با دیدن آن‌ها از اقدام این افراد و خطرات ایمنی ابراز نگرانی کردند. کاربران محلی نیز عنوان کردند از آنجایی که نوجوان و جوانان محلی در همان محل بزرگ شده اند به خوبی به این محل‌ها آشنا هستند و خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

در همین حال وقوع سیل در کانیاکوماری موجب لغو حرکت قطارها، آب گرفتگی بسیاری از زمین‌های کشاورزی و اسکان موقت بیش از ۴ هزار نفر در کمپ‌های امدادی شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
تبدیل تهدید به فرصت