مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش و تفتان گفت: بیش از ۶۰ درصد کودکان ۹ ماه تا ۷سال علیه بیماری سرخک، سرخجه و اوریون در شهرستان خاش و تفتان واکسینه شدند.

رضا کرد، مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش و تفتان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:از ابتدای آغاز کمپین ایمن سازی سرخک و سرخجه و در مدت ۹روز ۲۷۰۴۷ کودک ۹ماه تا ۷سال شهرستان خاش و تفتان بر علیه بیماری سرخک، سرخجه و اوریون واکسینه شدند.

او افزود: این عملیات همزمان با واکسیناسیون کرونا و سایر مراقبت‌های روتین بهداشتی در مناطق شهری با مراجعه جمعیت هدف به مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌ها و در روستا‌ها به صورت خانه به خانه انجام می‌شود.

رضا کرد ادامه داد: از شهروندان و والدین محترم تقاضا داریم ضمن اهتمام ویژه در انجام واکسیناسیون کرونا و بازگشت به شرایط عادی زندگی نسبت به تزریق واکسن سرخک و سرخجه کودکان اقدام نمایند.

 خوشبختانه با اطلاع رسانی و آگاهی و هوشیاری شهروندان از همان ساعات اولیه آغاز کمپین ایمن‌سازی تکمیلی سرخک و سرخجه شاهد استقبال والدین و حضور در مراکز بهداشتی و درمانی بودیم و امیدواریم با استمرار مشارکت مردمی به شاخص صددرصدی واکسیناسیون سرخک و سرخجه کودکان برسیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار