مدیر برق شهرستان مریوان گفت: کنتور برق همه ی 163 روستای دارای سکنه در این شهرستان تکخوانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عبدالرحمن مرادی مدیر برق شهرستان مریوان گفت: درحال حاضر ۱۶۳ روستای دارای سکنه درحوزه‌ی برق شهرستان مریوان وجود دارد که باتلاش شبانه روزی این مجموعه، کنتور باز فروش (مادر) همه آن‌ها جمع آوری و قبوض برق مصرفیشان بصورت تکخوانی توزیع می‌گردد.

مرادی هدف از تکخوانی برق مشترکان روستایی را ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش مصرف برق عنوان کرد و افزود: تلاش براین بوده، از طریق منابع داخلی و همچنین جذب اعتبارات عوارض برق از شرکت توانیر، نسبت به اصلاح و استاندارد سازی شبکه توزیع و ارائه خدمات باکیفیت برای مشترکان روستایی به مشابه مشترکین شهری اقدام نماییم.

او  مجموع کل انشعابات روستایی تکخوانی شده این شهرستان را تعداد ۱۵۵ هزار و ۷۶۱ انشعاب اعلام کرد واضافه کرد: درسیستم تکخوانی هر مشترک یک کنتور جداگانه دارد و بصورت مجزا نسبت به قرائت کنتور و ارسال پیامکی قبض آن اقدام می‌شود؛ این موضوع یکی از خواسته‌های به حق مشترکین روستایی است و تحقق آن تاثیر زیادی در افزایش رضایتمندی آنان خواهد داشت. حال آن که درسیستم بازفروش، کنتوری مادر برای روستا نصب می‌گردید و نماینده شورای روستا از طریق همان کنتور مادر، میزان مصرفی مشترکان و هزینه پرداختی را اعلام می‌نمود.

 مدیر برق شهرستان مریوان بیان کرد:این مدیریت باتلاش مجموعه همکاران باتامین به موقع اعتبار قبل از هدف چشم انداز سه ساله ۱۴۰۳نسبت به تکخوانی تمامی روستا‌های این شهرستان اقدام نموده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.