در طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق بر پلیس استان مرکزی ۸ دستگاه خودروی شوتی توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق بر (شوتی) در این شهرستان  اجرا و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار رانندگی و ترافیک جاده‌ای در معابر مواصلاتی، ۸ دستگاه خودرو در این طرح توقیف شدند.

سرهنگ جودکی افزود: در پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خورو‌های قاچاق بر که مخاطرات فراوانی را برای رانندگی دیگر به همراه دارند، توقیف و کنترل خودرو‌های شوتی در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: در اجرای نهمین طرح سراسری مبارزه با خودرو‌های شوتی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، ۸ دستگاه خودروی قاچاق بر در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با خودرو‌های شوتی بیان کرد: اغلب این خودرو‌ها فاقد صندلی عقب و مجهز به شیشه دودی و برخی از رانندگان آن‌ها هم به منظور فرار از قانون و ثبت نشدن تخلفات مربوطه، اقدام به دستکاری در پلاک وسایل نقلیه خود نیز کرده بودند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.