فرمانده انتظامی شهرستان محلات علت تعقیب و گریز پلیس با ۳ خودرو در جاده محلات - دلیجان را تشریح کرد.

سرهنگ عباس محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان محلات در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان، علت تعقیب و گریز پلیس با ۳ خودرو را در جاده محلات - دلیجان تشریح کرد.

سرهنگ محمد رضایی افزود: در این تعقیب و گریز پلیس با حضور در مسیر تردد خودرو‌ها در نهایت موفق به توقیف ۳دستگاه خودرو و دستگیری ۴ نفر شدند.

او اضافه کرد: با اطلاع ازعبورخودرو‌های شوتی از محور شهرستان به سمت دلیجان و به مقصد تهران تیم پلیس تخصصی در محور حضور یافته و طی عملیاتی که منجر به تعقیب و گریز شد با توقف ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ۱۴میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات بیان کرد: در این عملیات ۶۰۰عدد عینک آفتابی، هزارو ۶۴۴ ثوب انواع پوشاک مردانه و زنانه،۱۸۰عدد تجهیزات قلاب ماهیگیری، ۱۰۴ دستگاه کارت خوان، ۹ هزار جفت جوراب کشف شد که پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: از مردم تقاضا می‌شود درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و خودرو‌هایی که حمل کالای قاچاق تردد دارند موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار