زمان عرضه و مشخصات تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ مشخص شد

تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ تا پایان نوامبر عرضه می‌ شود و شیائومی، سامسونگ و هوآوی اولین پذیرندگان آن هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، احتمالا زمان زیادی لازم نیست تا گوشی‌های قدرتمند دارای تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ را در بازار ببینیم، چون شایعاتی مبنی بر اینکه تراشه پرچمدار بعدی کوالکام، در سال جاری جانشین اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد شد، این روز‌ها بسیار پررنگ است. با این حال تا امروز جزئیات دقیق زمان عرضه این تراشه ناشناخته بود، اما اکنون DigitalChatStation فاش کرد که کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ را تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، کوالکام در ماه جاری تراشه پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ پس از آن عرضه شوند.

تراشه اسنپدراگون

انتظار می‌رود که Qualcomm Snapdragon ۸۹۸ با معماری دوگانه ۳۴۰۰ با واحد پردازش گرافیکی Adreno ۷۳۰ اجرا شود. علاوه بر این، همان تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۷۹ گیگاهرتز را به همراه خواهد داشت. همچنین تراشه را می‌توان با استفاده از وات توان بالاتر اورکلاک کرد. نکته جالب اینجا است که به زودی شاهد عرضه بسیاری از گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ خواهیم بود. اولین شرکت‌ها شامل شیائومی، هوآوی، لنوو، موتورولا، ویوو، اوپو و سامسونگ است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار