استفاده اپل از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برای مینی آیپد جدید

اپل قصد دارد برای نسل جدید مینی آیپد‌ های خود از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena، اپل در حال حاضر یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را برای نسل بعدی آیپد مینی خود آزمایش می‌کند. گفته می‌شود این پنل ۸.۳ اینچی توسط سامسونگ دیسپلی تولید می‌شود و ظاهرا برای نسخه بعدی مینی تبلت‌های اپل عرضه خواهد شد.

نسل ششم آیپد مینی دچار مشکلی در صفحه نمایش بود که در آن یک طرف از صفحه نمایش آهسته‌تر از طرف دیگر تازه سازی می‌شد. این موضوع واکنش‌های زیادی را از سوی کاربران اپل به همراه داشت و اپل در پاسخ به این مسئله این مشکل را برای صفحات LCD عادی نامید. اگرچه این دلیل برای کاربران قانع کننده نبود، اما می‌توان گفت که نمایشگر جدید مطمئنا به رفع این مشکل مینی آیپد‌ها کمک زیادی خواهد کرد. پیش از این اپل از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی در سال ۲۰۱۷ برای آیپد‌های پرو و امسال نیز برای آیفون ۱۳ خود استفاده کرده بود.

مینی آیپد

گفته می‌شود که بقیه سخت‌افزار نسل بعدی آیپد مینی، نسبت به مدل فعلی با تراشه A۱۵ Bionic، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بدون تغییر باقی می‌ماند. طرفداران این محصول باید منتظر قیمتی بالاتر نیز باشند. باید در نظر داشت تمامی این مسئله به صورت رسمی از سوی اپل تایید نشده به علاوه اینکه هنوز زود است در مورد آیپد‌های مینی جدید صحبت کرد، زیرا آیپد فعلی حدود یک ماه پیش عرضه شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار