دستگاه های الکترونیکی با روکش طلا، این بار ارزان تر از قبل!

برند لوکس خاویار به منظور کاهش قیمت لوازم الکترونیکی طلای خودش، این بار از روکش طلا استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ طلا هزاران سال است که نمادی از متومل بودن است و هنوز هم یک انتخاب محبوب بین همه مردم است. برند Caviar یکی از شرکت‌هایی است که از قالب معمول ساعت‌ها و گوشواره‌های طلا خارج شده و مواردی مانند کنسول‌های بازی طلا و هدفون‌های طلا را ارائه می‌دهد.

جدیدترین مجموعه طلایی این شرکت، مجموعه Prime نام دارد که شامل پلی استیشن ۵ سونی و iPhone 13 Pro Max اپل، iPad mini (2021) و AirPods Max است. این دستگاه‌ها با طلا و روکش طلا با تفاوت‌های زیاد در مقدار طلای استفاده شده به بازار عرضه می‌شوند و طبیعتاً قیمت متفاوتی هم دارند.

پلی استیشن ۵ طلایی خاویار

پلی استیشن ۵ گلد با طلای زرد تزئین شده است که در دیگر موارد مجموعه Prime نیز قابل مشاهده است. کنترلر DualSense دارای تزئین طلایی است و با کف طبیعی پوشانده شده است. خاویار همچنین یک پایه سفارشی ساخته شده از چوب آبنوس نیز در این مجموعه دارد. از این مجموعه فقط ۵ عدد ساخته می‌شود و خرید یکی از آن‌ها کمی بیش از ۳۵۰ هزار دلار هزینه دارد.

پلی استیشن طلایی

نسخه PlayStation ۵ Goldplated فقط ۱۲هزار و ۷۵۰ دلار هزینه دارد. این یکی مدل دارای نمای بیرونی با روکش طلا ۲۴K است. خریداران با این قیمت کنترلر چوبی و پایه آبنوس را دریافت می‌کنند. ۹۹ واحد از این مدل ساخته خواهد شد.

دسته بازی

هدفون طلایی

دستگاه دیگر Apple AirPods Max Gold است که با طلای زرد جامد ۱۸K و چرم تمساح اصل تزئین شده است. از این مدل تنها ۹ دستگاه ساخته می‌شود که هرکدام ۶۸ هزار دلار قیمت دارند.

هدفون طلا

باز هم، نسخه‌ای با روکش طلا برای مصرف کنندگان معمولی وجود دارد که ۹۹ عدد از آن ساخته می‌شود و قیمت آن‌ها کمتر از یک دهم نسخه دیگر است یعنی فقط ۵ هزار و ۹۱۰ دلار.

هدفون طلا

آیپد مینی طلا

آیپد مینی که به تراشه سریع Apple A۱۵ مجهز است با بدنه‌ای درخشان از طلای زرد جامد ۱۸K همراه شده است. خاویار چهار الماس ۴ میلی متری را در این آیپد تعبیه کرده است. از این آیپد طلایی فقط ۶ دستگاه ساخته می‌شود که قیمت آن ۸۴ هزار و ۹۲۰ دلار است. مدل روکش طلا این آیپد با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، فقط ۶ هزار و ۶۰۰ دلار قیمت دارد و الماس ۴ میلی متری در پشت آن با روکش طلا ۲۴K وجود دارد. این نسخه محدود به ۹۹ واحد است.

آیپد مینی طلا

آیپد مینی طلا

گوشی های iPhone ۱۳ Pro و Pro Max طلا

در نهایت، iPhone ۱۳ Pro و Pro Max وجود دارند. قیمت این مدل‌ها از ۴۲ هزار و ۳۸۰ دلار برای مدل Pro (۱۲۸ گیگابایت) شروع می‌شود که در آن طلای جامد ۱۸K وجود دارد و فقط ۹ دستگاه به فروش می‌رسد. در این دو مدل نسخه‌ای با روکش طلا وجود ندارد.

گوشی های iPhone ۱۳ Pro و Pro Max طلا

گوشی های iPhone ۱۳ Pro و Pro Max طلا

خاویار همچنین گوشی‌های iPhone ۱۲ Pro/Pro Max را با روکش طلا ارائه می‌دهد. این موارد، به همراه آیپد مینی ۶ از امروز در بازار هستند. PlayStation ۵ و AirPods Max بعداً عرضه می‌شوند و ارسال آن‌ها به مشتریان از ۱۵ دسامبر آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار