در بازدید استاندار فارس از ناحیه صنعتی رستم، تصمیماتی درخصوص توسعه و تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی اتخاذشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه در سفر به شهرستان رستم از ناحیه صنعتی رستم بازدید کرد و در این برنامه که نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان حضور داشتند استاندار فارس از روند احداث کارخانه آرد و سیلوی رستم که در ناحیه صنعتی در مرحله ساخت و ساز است بازدید کردند.

مجموعه کارخانه سیلوی ناحیه صنعتی رستم در زمینی به مساحت حدود ۲۲ هزار درمرحله ساخت است و تاکنون بخش سیلوی این مجموعه ساخته شده و بخش کارخانه آرد نیز تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

تاکنون بخش خصوصی برای ساخت این مجموعه بیش از ۳۸۰میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

استاندار فارس در بازدید از این مجموعه، دستوراتی برای اعطای تسهیلات بانکی جهت تکمیل ساخت و ساز صادر کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در این بازدید با بیان اینکه تاکنون برای اجرای طرح‌های زیرساختی در این ناحیه صنعتی افزون بر ۲۵۰میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: مهمترین مشکل این ناحیه صنعتی اجرای خط انتقال برق و احداث جاده دسترسی تا ورودی این ناحیه صنعتی است که با توجه به قانون که تامین زیرساخت‌ها تاورودی شهرک‌های صنعتی بر عهده دولت است گفت:در این زمینه باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اعتبارات اجرایی این طرح‌ها را به دستگاه‌های اجرایی مربوط تخصیص دهد.

فتوحی افزود: در این زمینه پیگیری‌هایی انجام شده است.

ایمانیه، استاندار فارس نیز با تاکید بر اجرای این طرح‌ها به رییس سازمان مدیرت و برنامه ریزی دستور داد در جلسه با دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این خصوص برنامه ریزی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با بیان اینکه تاکنون ۱۲قرارداد سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی منعقد شده است گفت:با تکمیل زیرساخت‌ها این روند شتاب خواهدگرفت.

فتوحی تصریح کرد: در ناحیه صنعتی رستم با مساحت ۲۶هکتار، ظرفیت استقرار ۸۵واحد صنعتی با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۴۲۵نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.