طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در منزل روحانی شهید «محمدرضا حسن زاده» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان صادق زاده فرماندار زرند، رحیم سیف الدینی رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، با حضور در منزل روحانی شهید محمد رضا حسن زاده، از والدین و خانواده این شهید بزرگوار دلجویی کردند.

طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، با هدف دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران همزمان با سراسر کشور با همکاری فرمانداری زرند، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در زرند برگزار می‌شود.

فرماندار زرند در این رابطه گفت: این برنامه فرهنگی طبق برنامه ریزی هر هفته روز‌های سه شنبه با حضور در منازل خانواده شهدا و جانبازان انجام می‌شود و از مقام شامخ شهدا و جانبازان به عنوان مدافعان حریم وطن تجلیل خواهد شد و به بررسی مسائل و مشکلات ایشان پرداخته میشود.

 صادق زاده با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح ملی با مشارکت معدودی از مسئولان شهرستانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، افزود: حضور در منازل خانواده شهدا و معرفی آنان خصوصا به نسل نوجوان و جوانان می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده نقش اساسی داشته باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار