‍ فرماندار شهرستان زرند گفت: کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال۱۴۰۰ حق حضور در محل کار خود را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند امروز به اتفاق یزدان پناه مسئول بازرسی فرمانداری طی بازدیدی سرزده از ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را مورد بررسی قرار داد.

 او به منظور رسیدگی به مشکلات مردم درسطح ادارات و نحوه خدمت رسانی به آنان از ادارات امور مالیاتی، امور آب و فاضلاب و اوقاف و امور و خیریه شهرستان زرند بازدید کرد.

 مقام عالی دولت در شهرستان زرند در این بازدید ضمن دیدار با کارمندان این ادارات و بررسی کارت واکسن کارمندان، آن‌ها را به خدمت بیش از پیش به اهالی شهرستان و تکریم ارباب رجوع توصیه و تصریح کرد: کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند.

 صادق زاده تاکید کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند؛ زیرا به منظور بهبود خدمات به مردم و با هدف عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به طور مستمر صورت می‌گیرد.

 او هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و  افزود: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقای سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار