از تمبر اختصاصی روز جهانی استاندارد با حضور اعضای شورای اداری سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد رونمایی بعمل آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان سیستان و بلوچستان همزمان با هفتم آبان ماه با حضور مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان ، فدا حسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان درمجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری استان از تمبر اختصاصی روز جهانی استاندارد با شعار (چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر) رونمایی بعمل آمد.

در این مراسم مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تجلیل از این اقدام فرهنگی خواستار کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع محرومیت‌های موجود در استان شدند و این موضوع را بر روی تابلوی تمبر ثبت نمودند.

مالکی نماینده مردم زاهدان نیز ضمن ابراز خوشحالی از ظرفیت‌های فرهنگی پست خواستار شناساندن بیشتر این فرهنگ غنی شدند.

محبی مدیر کل استاندارد استان نیز با تبریک مناسبت هفته استاندارد از همه دستگاه‌های اجرایی خواستند تا برای رسیدن به استاندارد‌های مورد قبول در تمامی زمینه‌ها تلاش نمایند و از مدیر کل و مجموعه پست استان که با این اقدام ارزشمند فرهنگی بر غنای جلسه افزودند تقدیر وتشکر نمودند.

 تمبر اختصاصی روز جهانی استاندارد توسط مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و حضار در جلسه مطالبی به رسم یادبود بر آن نگاشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار