مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۹۶۷ هزار مرسوله پستی از ابتدای امسال تا کنون در این استان جابجا شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، هدایت الله کرد مدیرکل پست سیستان و بلوچستان اظهارداشت: کارکنان شرکت پست در ایام کرونا با جابجایی مرسوله‌های پستی سعی کردند از این ظرفیت برای کاهش تردد در جامعه استفاده کنند که این امر نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال این ویروس دارد.

او  با بیان اینکه کارکنان پست با مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، افزود: متاسفانه ۴۲ نفر از همکاران ما به این ویروس مبتلا شدند که خوشبختانه هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دورکاری و شیفت بندی در اداره پست معنا ندارد، ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا حجم کار کارکنان در اداره پست سه برابر شده است.

او با بیان اینکه بسته‌های پستی قبل از رسیدن به مردم گندزدایی و ضدعفونی می‌شود گفت: همچنین اداره پست برای کاهش رفت و آمد غیرضروری مردم، واسطه بین خریدار و مشتری شده تا با رساندن بسته درب خانه‌ها به پویش «در خانه بمانیم» کمک کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار