نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اسکاتلند با مکرون‏، جانسون و احتمالا بایدن درباره پرونده هسته‌ای ایران گفتگو خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک عربی، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس آب و هوا در اسکاتلند با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه‏، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و احتمالا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیدار و درباره پرونده هسته‌ای ایران گفتگو خواهد کرد.

رسانه‌های عبری امروز جمعه گزارش دادند نفتالی بنت، نخست‌ وزیر رژیم اسرائیل با تعداد زیادی از مقامات و سران کشور‌های جهان در اجلاس آب و هوا در اسکاتلند دیدار خواهد کرد تا با آن‌ها موضوع پرونده هسته‌ای ایران را بررسی کند.

شرکت پخش رادیو و تلویزیون اسرائیل صبح امروز جمعه اعلام کرد: بنت با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس دیدار و درباره پرونده هسته‌ای ایران با آن‌ها تبادل نظر خواهد کرد؛ همچنین نفتالی بنت دیدار احتمالی نیز با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو درباره پرونده هسته‌ای ایران خواهد داشت.

گفتنی است دیدار‌های نفتالی بنت با مقامات کشور‌های جهان، فردا شنبه در حاشیه اجلاس جهانی آب و هوا در شهر گلاسکو اسکاتلند که به اجلاس تغییرات اقلیمی "COP ۲۶" معروف است و با حضور ۱۹۷ کشور برگزار می‌شود، خواهد بود.

این کانال عبری اعلام کرد: بنت قصد دارد در حاشیه این اجلاس دیداری ویژه با شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین داشته باشد و این دیدار از زمان امضای توافقنامه صلح بین بحرین و اسرائیل در پانزدهم سپتامبر ۲۰۲۰ با حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، اولین دیدار نخست وزیر اسرائیل با مقامات بحرین است.

بنت قرار است با سران کشور‌های هند، استرالیا، ایتالیا و هندوراس دیدار کند تا در مورد سایر موضوعات و پرونده‌های مهم که مهمترین آن‌ها پرونده شرکت «ان اس او (nso)» که شرکت اسرائیلی متخصص در عملیات جاسوسی است، گفتگو کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دعوای اینا با آمریکا سر برجام جنگ زرگریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اینا خودشون طرفدار تحریمای مان و برا گول زدن ما تحریما رو محکوم میکنن
آخرین اخبار