نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که کابینه این رژیم احتمالاً پیش از نخست‌وزیری یائیر لاپید که قرار است به صورت چرخشی قدرت را در دست بگیرد، سقوط خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه صهیونیستی تایمز اسرائیل اعلام کرد نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک جلسه غیرعلنی گفته است کابینه این رژیم احتمالاً پیش از نخست‌ وزیری یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که قرار است به عنوان نخست‌ وزیر چرخشی قدرت را در دست بگیرد، سقوط خواهد کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد نفتالی بنت در آن جلسه غیرعلنی گفته است: «برآورد من این است که چرخش قدرت اتفاق نمی‌افتد. احتمال این‌که دولت، بین زمان تصویب بودجه و زمان تغییر قدرت (ماه آگوست سال ۲۰۲۳ میلادی) منحل شود، زیاد است.»


بیشتر بخوانید:


دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی این خبر را تأیید کرده، اما اعلام کرده است که نفتالی بنت کاملاً به توافق برای چرخش قدرت پایبند خواهد ماند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اما ماه گذشته پرده از اختلافات «نفتالی بنت و بنی گانتس» نخست‌ وزیر و وزیر جنگ این رژیم برداشته و اعلام کرد این دو به شدت با یکدیگر اختلاف دارند.

پیش از این نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر سابق رژیم صهیونیستی از رویکرد نفتالی بنت اعلام نارضایتی کرد و قول داد دوباره به قدرت بازگردد. او بار‌ها اعلام کرده است کابینه‌ای که بنت تشکیل داده یک کابینه ضعیف است که حتی شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به خوبی رویکرد بد آن را مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار