مدیرکل اوقاف و امور خیریه؛ مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان گفت: این مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دو بخش آقایان و بانوان در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد
حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: در این مسابقات ۸ آقا و ۴ خانم در رده سنی بالای ۱۸ سال در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء با هم رقابت کردند.
حجت الاسلام نصیرالاسلامی اضافه کرد: در بخش مردان در رشته قرائت تحقیق مجتبی شعبانی و علیرضا مسیح پور، در رشته ترتیل حسن عسکرزاده و در رشته اذان نیز روح الله کمالی شرکت کردند.
او ادامه داد: در بخش بانوان رشته قرائت تحقیق نرگس گلستانی، در رشته ترتیل مبارکه دست افکن، در رشته حفظ کل ناهید اژدری و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز کلثوم رضایی شرکت کردند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره از مسابقات نیز به صورت صوتی و تصویری ضبط و فایل‌های ضبط شده برای داوری به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ارسال شد گفت: افراد برتر این دوره از مسابقات به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه راه می یابند.
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.