رئیس اداره راه و شهرسازی میامی گفت: ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌های روستایی این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تیغه‌کشی و بهسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن قدرتی رئیس اداره راه و شهرسازی میامی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی روکش آسفالت کمربندی میامی در گفتگو با ایرنا، افزود: بهسازی و تیغه کشی راه‌های روستایی از برنامه‌های اداره راه و شهرسازی میامی است که هرساله انجام می‌شود.

او در راستای اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با برف و یخبندان، تصریح کرد: تیغ کشی و نمک پاشی متوالی، اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با سیل شامل احداث زهکشی برای جلوگیری از نفوذ آب، بارریزی دهانه پل و همچنین پاکسازی دهانه پل‌ها و پاکسازی قنو‌ها، ترمیم سیل بردگی‌ها شامل بارریزی پل ها، شانه سازی راه، لکه گیری با رودمیکس، نصب علائم نگهداری و ترمیم در حوزه استحفاظی فعالیت‌های این اداره از ابتدای سال تاکنون محسوب می‌شود.

او ادامه داد: بوته کنی و حریم زنی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی نیز در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ انجام شد.

قدرتی گفت: تکمیل طرح عملیات بارریزی دهانه پل ها، روکش آسفالت به طول ۱۵ کیلومتر، خط کشی، نصب گاردریل، نصب علائم ایمنی محور جدید عباس آباد- کاهک از دیگر اقدام‌های راه و شهرسازی میامی به شمار می‌رود.

او ادامه داد: عملیات بارریزی و زیرسازی از محور دشت شاد تا لووه استان گلستان به طول چهار کیلومتر با توجه به جنگل‌های این منطقه برای حضور گردشگران انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی میامی با بیان اینکه مطالعات نقشه برداری راه روستایی نردین - قوشه دگرمان انجام شد، اظهارداشت: عملیات اجرایی این محور به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.