هاشمی در نخستین سفر استانی خود به گرمسار، مشکلات و ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، هاشمی استاندار سمنان درسفر به گرمسار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این شهرستان، در نشست با مدیران با توانمندی‌ها و دغدغه‌های اقتصادی و اجتماعی این شهرستان بیشتر آشنا شد.

سید محمدرضا هاشمی در جمع مدیران شهرستان گرمسار گفت:بیشترین دغدغه مردم استان سمنان به خصوص مردم گرمسار تامین آب پایدار است که با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی افزود:توسعه مشاغل خانگی و روستایی یکی از مهم‌ترین اهداف در حوزه اشتغال استان سمنان است.
استاندار سمنان همچنین با ایرج جورابلو جانباز ۷۰ درصد و امام جمعه گرمسار دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام آرامی امام جمعه گرمسار پیگیری حق آبه قانونی از حبله رودو اجرای طرح آبرسانی از طریق لوله گذاری سد نمرود را خواستار شد.
هاشمی همچنین از گلخانه گل‌های زینتی روستای لجران و طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی روستا‌ی ریکان بازدید و کارگاه گلیم بافی عشایری را در روستای ریکان از توابع بخش مرکزی را افتتاح کرد.

این کارگاه با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال راه ادازی شده و برای ۳۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم ابراز امیدواری کرد باحضور میدانی استاندار، مشکلات از نزدیک شناسایی و برای رفع آن‌ها پیگیری شود.

استاندار سمنان در ادامه باحضور در شهرک صنعتی ایوانکی از واحد‌های صنعتی وتولیدی اتوبوس و مینی بوس، مواد بهداشتی وآرایشی وشکلات بازدید و مشکلات این واحد‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.