احتمال معرفی ایرپاد و مک بوک جدید در رویداد جدید اپل

ایرپادز ۳ دوشنبه رونمایی می‌ شود و باید انتظار داشت که ساقه کوتاهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت اپل رویداد "Unleashed" خود را دوشنبه ۱۸ اکتبر، از ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (۱ بعد از ظهر به وقت شرق) برگزار می‌کند. احتمالا عنوان "Unleashed" مربوط به مدل‌های جدید MacBook Pro ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی است که احتمالاً معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود این مدل‌ها از تراشه قدرتمند M۱ اپل استفاده کنند.

تراشه M۱ جایگزین پردازنده‌های اینتل شد که اپل در مک از آن‌ها استفاده می‌کرد. پردازنده M۱ با ۱۶ میلیارد ترانزیستور، توسط TSMC با استفاده از گره پردازشی ۵ نانومتری ساخته می‌شود. از آنجایی که اپل هیچ تردیدی در استفاده از M۱ در آیپد پرو نشان نداده است، نسل بعدی آن ممکن است بر روی M۱X اجرا شود.

ایرپاد اپل

در رویداد "Unleashed" دوشنبه، انتظار می‌رود که اپل سرانجام نسل سوم AirPods را معرفی کند. دن آیوز تحلیلگر ودبوش می‌گوید که ایرپاد‌های نسل سوم الگوی طراحی خود را از AirPods Pro گرفته اند، به این معنی که آن‌ها باید دارای پایه کوتاه تری نسبت به نسل دوم ایرپاد‌ها باشند.

اگرچه اعتقاد بر این است که نسل سوم ایرپاد شبیه AirPods Pro است، اما احتمالا قابلیت نویز کنسلینگ را ارائه نمی‌دهند، زیرا اپل ترجیح می‌دهد این ویژگی را به عنوان تفاوت اصلی بین مدل‌های استاندارد و "Pro" حفظ کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: ایرپاد اپل ، مک بوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.