تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل مشخص شد/ رونمایی از MacBook Pro و AirPods ۳

اپل اخیرا تاریخ دقیق برگزاری رویدادش در اکتبر به منظور معرفی محصولات جدید خود را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از MacRumors ؛ اپل امروز اعلام کرد که یک رویداد ویژه را روز دوشنبه ۱۸ اکتبر ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام برگزار می‌کند. این رویداد قرار است در تماشاخانه استیو جابز در محوطه اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار شود.

هنگامی که محصولات زیادی در ماه‌های پاییز عرضه می‌شود، اپل اغلب دومین رویداد را اکتبر یا نوامبر برگزار می‌کند که در سال ۲۰۲۱ اتفاق می‌افتد. ماه‌ها است که شایعات  زیادی درباره طراحی مجدد مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو مطرح می‎شود و به نظر می‌رسد اپل بالاخره آماده عرضه آن‌ها است.

مک بوک پرو 2021

شایعات حاکی از آن است که مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو دارای طراحی بازنگری شده با حاشیه‌های نازک‌تر و نمایشگر‌های بزرگتر هستند. گفته می‏شود تصاویر و متن در این محصول جدید بسیار واضح‌ است. مک بوک پرو جدید از تراشه M۱X استفاده می‌کند که نسخه سریعتر و قوی‌تر M۱ است، به علاوه می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت رم را پشتیبانی کند.

در حالی که انتظار میرفت AirPods ۳ در رویداد سپتامبر اپل رونمایی شود، اما این اتفاق نیفتاد، بنابراین می‌توانیم آن‌ها را در رویداد اکتبر ببینیم. ایرپاد‌های جدید دارای ساقه‌های کوتاهتر مانند AirPods و یک کیف AirPods Pro هستند.

ایرپاد جدید اپل  AirPods ۳

ما احتمالاً زمان راه اندازی macOS Monterey را خواهیم فهمید و اپل همچنین می‌تواند شگفتی‌هایی مانند نسخه M۱X مک مینی در فروشگاه داشته باشد، اما به غیر از مدل‌های MacBook Pro و AirPods ۳، شایعاتی در مورد محصولاتی که قرار است امسال عرضه شود، نشنیده‎ایم.

رونمایی از macOS Monterey

اپل قصد دارد رویداد پاییز را به صورت زنده در وب سایت خود، در YouTube و در Apple TV پخش کند. برای کسانی که نمی‌توانند تماشا کنند، MacRumors پوشش کامل رویداد را در MacRumors.com و حساب توییتر MacRumorsLive ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار