نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در بیان اینکه اعضای دولت قبل اتاق عملیاتی در جهت تخریب مجلس و دولت تشکیل داده‌اند، تأکید کرد که مردم اسیر این فضاسازی‌ها نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۵ مهر ماه مجلس در تذکری گفت: شایعه و دروغی که علیه مجلس ساختند، نشان داد این اتاق عملیات جهت تخریب مجلس و دولت همزمان شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: بحث محرمانه بودن اموال مسئولان در مجلس نبوده و متاسفانه سیاستی که این آقایان در اتاق عملیات در پیش گرفته‌اند، سیاست دروغ و غوغاسازی است و جالب است افرادی این دروغ را می‌سازند که پیش از این بیشترین مسائل محرمانه را داشتند و دولت‌شان دولتی بود که قراردادهای محرمانه اعم از قرارداد نفتی، خرید هواپیما، پالرمو و توتال را داشت.

سلیمی تأکید کرد: امیدواریم این افراد افکار عمومی را جدی بگیرند؛ چرا که مردم امروز مسائل را درک می‌کنند و اسیر این فضاسازی‌ها نمی‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۳:۴۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ما ملت مظلوم و شهید پرور ایران خواهان مجازات سریع و بی درنگ حسن روحانی و اسحق جهانگیری هستیم تا شاید درس عبرتی برای آیندگان باشد به فرمایش حضرت آقا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
باید حسن روحانی محاکمه فوری شود . این خواست همه مردم ایران است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
دنب خروس از جيب هايتان زده بيرون ديگر نياز به كاري نيست
آخرین اخبار