مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: مراکز درمانی و توانبخشی این جمعیت در شهرستان‌های ریگان، منوجان و رودبارجنوب در حال راه اندازی و فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در حاشیه بازدید مدیرعامل گروه صنایع خودروسازی کرمان از بخش‌های مختلف مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر مرکز استان گفت: با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمان با هدف جلوگیری از موازی کاری در ارائه خدمات توانبخشی معلولین، مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان در شهرستان‌های ریگان، منوجان و رودبارجنوب در حال راه اندازی و فعالیت است.

او به تعداد زیادی معلول جسمی در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان اشاره کرد و افزود: ازدواج‌های فامیلی و سوانح جاده‌ای بیشترین عوامل بروز معلولیت‌های جسمی در این مناطق هستند.

فلاح با بیان اینکه جمعیت هلال احمر، متولی امر امدادونجات در حوادث است، تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی در حوزه توانبخشی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

او بیان کرد: در حال حاضر در مرکز استان و شهرستان‌های بم، رفسنجان و ریگان مراکز درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حال فعالیت هستند و در شهرستان‌های منوجان، رودبارجنوب، شهربابک و بافت در حال احداث و راه اندازی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان داشت: گروه صنایع خودروسازی کرمان به عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی همراه با جمعیت هلال احمر استان، مجری احداث ساختمان مرکز درمانی و توانبخشی هلال احمر شهرستان ریگان است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.