مسابقات کشتی لوچو ساحلی اولین دوره المپیاد آبی ساحلی بسیج بابلسر در پارکینگ صفر ساحلی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مسابقات کشتی لوچو ساحلی اولین دوره المپیاد آبی ساحلی بسیج بابلسر با حضور بازوند فرمانده سپاه بابلسر، ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان،و جکعی از مسئولان، در ۳ وزن ۷۵-، ۸۵- و ۸۵+ در پارکینگ صفر ساحلی این شهر برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌های که به شکل جذاب و دیدنی و با حضور تماشاگران برپا شد، ۴۸ کشتی گیر از شهر‌های آمل، بابل، قائمشهر، جویبار، فریدونکنار، هادی شهر و بابلسر  به مصاف هم رفتند.

در وزن ۷۵- کیلو، رضا آقاجانی از بابلسر، عنوان نخست را تصاحب کرد. امیررضا مهدی پور از بابل نایب قهرمان شد و حمید نعمت پور دیگر شرکت بابلی، سوم شد.

امین شریف پور در وزن ۸۵- کیلو از بابل در جایگاه اول قرار گرفت. عادل رمضانی از جویبار به مقام دوم رسید و علیرضا رسولی از بابل نیز بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۸۵+ کیلو، حسن رمضانیان از بابل، عنوان قهرمانی را کسب کرد و علی اصغر علی نسب از بابل و ابوالفضل پوریوسف از بابلسر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را پاسدار حسن شهرستانی بر عهده داشت. شهروز یزدانی دبیر برگزاری رقابت‌ها بود و مسلم محمد نژاد، داوود طاهر نژاد و سید محمدباقر موسوی و اسحاق عباسی سایر اعضای برگزاری مسابقات بودند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار