کارشناس هواشناسی گفت: فردا در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این‌که  امشب به‌موجب گذر امواج کم‌دامنه تراز میانی در برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود گفت: در سایر نقاط کشور جو پایدار و در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

ضیائیان بیان کرد:از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه بتدریج با نفوذ جریانات شمالی برای استان‌های ساحلی دریای خزر بخش‌هایی از اردبیل و ارتفاعات البرز ابرناکی بارش پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

او بیان کرد: طی روز‌های جمعه و شنبه برای نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی است و در بعدازظهر شاهد وزش باد خواهیم بود . بیشترین دمای تهران به ۲۸ درجه و کمترین آن به ۱۴ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار