با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان متهم تحت تعقیبی که طی یک نزاع خانوادگی با شلیک سلاح شکاری همسر خود را به قتل رسانده بود پس از ۴ سال فرار به دام افتاد.

سرهنگ حسن سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در پی قتل مسلحانه زنی ۳۵ ساله، در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی، با حضور در محل قتل و انجام تحقیقات میدانی، عامل این جنایت را شناسایی و مشخص شد شوهر ۳۶ ساله این زن پس از درگیری و مشاجره لفظی با وی با شلیک سلاح شکاری، او را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در سطح استان و ترددش در سطح شهرستان دلگان به دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند.

سرهنگ سرگزی در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از محلات دلگان شناسایی، و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴ سال فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار