شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با افت ۳ هزار و ۹۷۲ واحدی، روی پله یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه ۱۷ مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد  ۵۰۰   واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


اما بعد از گذشت تنها ۵ دقیقه از شروع به کار بازار، شاخص کل بورس در مدار نزولی قرار گرفت و با افت یک هزار و ۲۸۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۸۶ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص با افت ۳ هزار و ۹۷۲ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص هم وزن نیز با افت یک هزار و ۹۰ واحدی بر روی پله ۴۲۶ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:3۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت 12 هزار و 607 واحدی بر روی پله یک میلیون و 475 هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با افت 4 هزار و 78 واحد بر روی پله 423 هزار و 207 واحدی قرار گرفت.

نماد‌های فولاد، شبندر و تاپیکو بیشتر تاثیر را بر شاخص‌ در بورس داشته اند و نماد‌های آریا، بپاس و فجهان نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص‌های فرابورس داشته اند.

فسبزوار نیز پرتراکنش ترین نماد در فرابورس در این لحظات بازار است.

در ساعت 11:05 دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۴ هزار و ۴۹۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز با افت ۲۴۰ واحد بر روی پله ۲۱ هزار و ۹۱ واحد قرار گرفت.

فسبزوار، کیمیاتک و کدما پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در شاخص کل در این لحظات بازار هستند. توسن، فجهان و مدیریت نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در این ساعات بازار هستند.

در این لحظه ۴۶ نماد صف خرید و ۱۰۲ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت 12:00 شاخص کل بورس با افت 19 هزار و 971 واحد بر روی پله 468 هزار واحدی قرار گرفت. فسبزوار پرتراکنش ترین نماد این لحظات بازار بوده است.

شاخص کل هم وزن نیز با افت 5 هزار و 965 واحد بر روی پله 421 هزار و 320 واحدی قرار گرفت.

فولاد نیز تاثیر گذارترین نماد در شاخص بورس بوده است.

در ساعت 12:30 دقیقه شاخص کل بورس با افت 21 هزار و 664 واحد بر روی پله 466 هزار واحدی قرار گرفت. فسبزوار پرتراکنش ترین نماد این لحظات بازار بوده است.

شاخص کل هم وزن نیز با افت 6 هزار و 538 واحد بر روی پله 420 هزار و 747 واحدی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که تعداد نمادهای قفل در صف خرید از 46 نماد به 49 نماد افزایش یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار