فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: دو دستگاه خودروی سرقتی طی کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت، فرمانده انتظامی شهرستان عنبر آباد گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت دو دستگاه خودرو سواری در شهرستان‌های همجوار، شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودرو‌های سرقتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران انتظامی نسبت به اجرای طرح مهار و کنترل محور‌های ورودی و خروجی توام با گشت زنی هدفمند در مناطق حوزه شهری اقدام کردند.

سرهنگ فیروزبخت تصریح کرد: ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند موفق به شناسایی و کشف خودرو‌های مورد نظر شدند.

او با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شهرستان و خودرو‌های کشف شده نیز تحویل مالباختگان شد که این امر رضایت شهروندان را به دنبال داشته و آن ها از اقدام به موقع پلیس قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد به شهروندان توصیه کرد، از وسایل ایمنی خودرو نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کرده و خودروی خود را در محل‌های خلوت و تاریک پارک نکنند و از روشن گذاشتن خودرو بدون سرنشین حتی برای لحظه‌ای خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار