مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه یازدهم شهریور سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کورش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان حامل آرد، مشکوک و به صورت نامحسوس خودرو را تحت نظر گرفتند.

وی افزود: پس از طی مسافت کوتاهی راننده خودرو، جلوی درب یک واحد مسکونی متوقف و در حال تخلیه کیسه‌های آرد بود که ماموران به اقدام راننده حساس شده و برای بررس موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد کیسه‌های آرد سهمیه یکی از نانوایی‌های روستای همجوار تاکستان بوده که افراد سود جو به صورت آزاد قصد فروش آن‌ها را داشتند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۵۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش تقریبی ۸۵ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

کشف پوشک بچه گانه قاچاق در قزوین

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه "قزوین-زنجان" کرده و در این خصوص به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۳۰ بسته پوشک بچه گانه خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۱۹۵ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد. صحت عمل ماموران پاسگاه "نیکوئیه"

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ستواندوم "هادی مومنی" و ستوانسوم" فخرالدین ملک لی" از ماموران پاسگاه "نیکوئیه" در حین تغییر و تحول شیفت ۲ فقره چک بانکی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در یکی از پرونده‌های تشکیل شده را پیدا کردند.

سرهنگ حمزه شایان مهر افزود: پس از بررسی انجام شده توسط ماموران مشخص شد، چک‌ها متعلق به صاحب پرونده بوده و در حین ثبت پرونده به اشتباه بین اوراق و مدارک ارائه شده جا مانده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران بلافاصله با صاحب چک‌ها تماس گرفته و پس از حضور وی در پاسگاه طی صورتجلسه‌ای آن‌ها را به مالکش تحویل دادند.

 

دستگیری سارقان موتورسیکلت با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت

 

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان قزوین، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت، تعقیب سرنخ‌ها و اقدامات شبانه روزی، خودروی متعلق به سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، خودرو سارقان در شهر محمود آباد نمونه توقیف و راننده و سرنشین خودرو که از سارقان حرفه‌ای بوده و در زمینه سرقت موتورسیکلت فعالیت دارند توسط ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان قزوین اعتراف کردند غفلت و سهل‌انگاری را علت وقوع بسیاری از سرقت‌ها اعلام کرد و از شهروندان خواست به هشدار‌های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.