امام جمعه قزوین گفت: مانور نظامی غیور مردان ایران در شمال غرب کشور قدرت ایرانیان را به استکبار نشان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات منطقه گفت: برخی از همسایگان و با دخالت‌های رژیم صهیونیستی در مرز‌های شمال غرب می‌خواستند اتفاقاتی را رقم بزنند که با مانور غیور مردان ایران مواجه شدند و این مانور نشان قدرت تمامی ایرانیان در مقابل استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه امروز با یک مجلس قوی، دولت کارآمد و یک قوه قضاییه خوب دشمنان را ضعیف کرده ایم، عنوان کرد: ان شاءالله کشور در مسیر پیشرفت بیش از بیش قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به قزوین تاکید کرد: سفر رئیس قوه قضائیه آثار و برکات بسیاری برای استان داشت و امیدواریم وعده‌هایی که دادند به ویژه در حوزه مبارزه با فساد سریعتر دیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری خوب مراسم اربعین حسینی افزود: اربعین، قیام امام حسین و ماهیت پلید یزیدیان را توسط حضرت زینب (س) نشان داد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امروز وظیفه اساتید برای بصیرت بخشی به جوانان در حوزه‌های فرهنگی و حقیقت دفاع از حرم بیش از پیش است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به ارتحال علامه حسن زاده عاملی خاطرنشان کرد: علامه حسن زاده یک عارف، فیلسوف و عالم به علم غریبه بود.

وی با بیان اینکه سوخت رسانی به مردم لبنان باعث شد بسیاری از مشکلات مردم لبنان برطرف شود تصریح کرد: این کار در جایی نزدیک به اسرائیل انجام شد واین یعنی زیر پا گذاشتن و تحقیرکردن آمریکایی‌ها و عزت بخشیدن به مسلمانان جهان است.

امام جمعه قزوین ضمن تبریک روز نیروی انتظامی به کارکنان این نهاد عنوان کرد: نیروی انتظامی باید با خلاف کاران و گردن کشان به طور جد برخورد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار