وزیر ورزش و جوانان از سمن‌های جوانان خواست، بخشی از کار خود را به آگاهی بخشی به جامعه اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با گروه‌های مردمی استان کرمان (سمن ها، گروه‌های جهادی، جوانان کارآفرین و فعالان اجتماعی) که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، گفت: در دولت مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سفر‌های استانی متفاوت با گذشته است، به طوری که دیدار با سمن‌ها و انجمن‌های مردمی را حتما در برنامه‌های سفری خود داریم.

او افزود: به عنوان وزیر ورزش و جوانان باید از بخش خصوصی فعال در حوزه ورزش و جوانان حمایت کنم.

وزیر ورزش و جوانان بر لزوم مطالبه گری مردم از مسئولین تاکید کرد و بیان داشت: اگر ما در حوزه‌ای ما غفلت کردیم، باید مطالبه گری کنید.

سجادی با تأکید بر اینکه کار‌ها نباید روی زمین بماند، تصریح کرد: کار‌ها باید دو جانبه و با همکاری بخش دولتی و مردم انجام شود.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مشارکت مردم مخصوصا جوانان گفت: اصلی‌ترین تکیه گاه و پشتیبان وزارتخانه ورزش، جوانان هستند و به دنبال توسعه و تعمیق گروه‌های مردمی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم بیان کرد: بخش جوانان نباید مغفول بماند و اگر ما به رسالت خود در قبال جوانان عمل کنیم، خود این بخش منجی بخش ورزش می‌شود.

سجادی خطاب به سمن‌ها با اعلام اینکه اماکن‌های ورزشی ما را در اختیار بگیرید، افزود: ۳۲ هزار اماکن ورزشی ساخته شده و در حال احداث در کشور وجود دارد که سمن‌ها می‌توانند بهره برداری از آن‌ها را برعهده بگیرند.

او با اشاره به اینکه دنیا در بخش ورزش از ما جلوتر است، تصریح کرد: در زمان برگزاری مسابقات تنها به فکر هزینه‌های برگزاری مسابقات هستیم.

وزیر ورزش و جوانان از سمن‌های جوانان خواست، بخشی از کار خود به آگاهی بخشی به جامعه اختصاص دهند.

سجادی ابراز امیدواری کرد، روحیه دفاع مقدسی در سمن‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار